Informatii retur

Clientul trebuie sa anunte in 48 ore intentia de returnare sau inlocuire a produsului prin e-mail sau telefonic. Produsele se pot returna in termen de 14 zile calendaristice .

Obligatia clientului este sa returneze produsul nealterat in nici un fel, sa nu prezinte urme de purtare sau spalare si trebuie sa aiba toate etichetele atasate, inclusiv documentele primite odata cu comanda.

Nu sunt acceptate produsele pe care se gasesc urme de murdarie, pete, mirosuri sau alte deteriorari si care nu mai au etichetele atasate.

Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul.

Produsele trebuie returnate folosind sau incluzand ambalajul original al acestora. Daca acest lucru nu este posibil, va rugam sa le ambalati intr-un mod asemanator, pentru a va asigura ca acestea nu se vor deteriora in timpul transportului.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client.

Clientul poate solicita inlocuirea produselor in situatia in care produsul are marimi eronat livrate sau prezinta defecte.

Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca valoarea produsului inlocuit este mai mare, clientul va plati diferenta la livrare.

Nu se primesc retururi prin posta, doar prin firma de curierat.

Rambursarea banilor

Rambursarea banilor se va face in termen de maxim 7 zile lucratoare prin transfer bancar in contul specificat de client, dupa receptionarea produselor rambursate. Termenul de intrare a banilor in cont va depinde de banca cu care clientul colaboreaza.